pl en
Kolor

Zdecydowana większość fotograficznej spuścizny Edwarda Hartwiga to fotografie czarno-białe. Eksperymenty z kolorem rozpoczął za pośrednictwem slajdów, które pozwalały uzyskać znacznie lepszą jakość, niż technika negatywowa. Fotografował wówczas głównie krajobrazy, polskie, ale także zagraniczne. Z czasem, w późniejszym okresie jego twórczości nastąpiło nazywane tak przez niego samego „zachłyśnięcie kolorem”. Powstały wówczas setki barwnych fotografii, zarówno zdjęć pejzażowych, jak również fotografie abstrakcyjne określane jako Impresje.

Bez tytułu
Bez tytułu
fotografia barwna, sygnowana
Wierzby
Wierzby
film pozytywowy barwny – slajd
Odbicia
Odbicia
fotografia barwna, papier, sygn. l.d. i na odwrocie
Trzciny
Trzciny
fotografia barwna, papier, sygn. l.d.
Trzciny
Trzciny
fotografia barwna, papier, sygn. l.d.
Tulipany
Tulipany
fotografia barwna, papier, sygn. l.d.
Łąki
Łąki
fotografia barwna, papier, sygn. p.d. i na odwrocie
Głazy
Głazy
fotografia barwna, papier błyszczący, sygn. na odwrocie
Trzciny
Trzciny
film pozytywowy barwny – slajd
Forsycje
Forsycje
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Brzozy
Brzozy
film pozytywowy barwny – slajd
Forsycje II
Forsycje II
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Odbicia
Odbicia
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Bez tytułu
Bez tytułu
film pozytywowy barwny – slajd
Trzciny i obłoki
Trzciny i obłoki
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Odbicia
Odbicia
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Trzciny
Trzciny
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Trzciny
Trzciny
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Trzciny
Trzciny
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie
Trzciny
Trzciny
fotografia barwna, papier, sygn. na odwrocie